Bila Neuron berkembang

Banner created with MyBannerMaker.com

Teman Seperjuangan

Sunday, December 26, 2010

Melukis Yg Terlukis


Cuti-cuti semester kali nih byk aktiviti yang den dah lakukan dari wat part time, mengukur sempadan melaka, membantu orang tua dan warga warga tua, bersukan, berkaroke dan bermcm-mcm lagi lah. Tapi ada satu aktiviti nih dah bertaon den tak buat iaitu melukis. 
Nak dikatakan dulu cukup berminat ngan drawing klu stakat 20 helai drawing paper tu selamber jee hadap, penuh dengan org lidi. Abis dinding- dinding kat uma di wat mural ataupon grafiti sampai telinga pun dah semakin membesar mcm elepent dek kerana di tarik oleh mrs.mama. Nasib baek ada cat Nippon Paint atau San Cora yang boleh meyetelkan masalah tersebut..

Kat atas tu lukis itam putih ala ala 60an yg terhasil dari sekeping gamba time wat diploma dulu, cuma sikit jek yang berwarna maklonglah, maklumlah warna-warna nih ada fail cket.. Tak lah secantik dan se-expert pelukis professional, setakat untuk suka-suka jek and tangan pon dah tak bape nak bedung dah nih... Ada edit-edit sikit dari gambar yang ori kt bawah tu bagi nampak masyuuk cket..

So kalau yang ada yg sudi megomen, megutuk atau ingin memperli ataupon tunjuk ajar boleh lah merajinkan jari jemari anda. TQ and enjoy ur meal..

P/s: muka-muka yang macho2 and manis2 yg ade dlm gmba nih mungkin tak sma dengan dunia realiti ataupon scale nyer.. mintak maap lah bebanyak sebab saya pelukis beginner..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...