Bila Neuron berkembang

Banner created with MyBannerMaker.com

Teman Seperjuangan

Tuesday, May 24, 2011

Indah tapi Bahaya!!

assalammualaikum....
Dunia semakin tua!!!Semakin banyak bencana berlaku disebabkan oleh manusia. Contohnya Malaysia, kejadian tanah runtuh di Hulu Langat yg mengorban anak-anak yatim di madrasah tersebut semasa membuat persediaan menyambut tetamu ke madrasah tersebut. Al-fatihah untuk mangsa-mangsa. Yang terbaru letusan volcano dokat Tanah Ais a.k.a Iceland yang menyobabkan beberapo airport terpaksa ditutup seperti kejadian letusan volcano yang berlaku tahun lopeh..

Tapi Entri kali ni den nak cito pasal keindahan alam ciptaan Allah tapi berbahaya untuk didekati kerana suhunya mencecah 1000C. Ada sorang manusia nih bernama Skarphedinn Thrainsson,39 dengan beraninya menikmati kehotan, kebingitan, bau dan percikan api gunung berapi tersebut. Dia mula memogang kamera DSLR pertamanya sejak tahun 2007 dan mula berjinak2 ngan gunung berapi sejak time tu. Dekat bawah nih den ado lotak beberapo gamba yang di dapat soot...Samo2 lah kito saksikan










Cantik tak gambar-gambar nih dan berani tak manusio nih?? Kalau geng-geng blogers nak raso boleh ambil package perlancongan 3H2M ke Tanah Ais dan Ireland. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...